Covid-19

ΜΕΤΡΑ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗΣ – ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ COVID-19

Οι σκέψεις μας και η καρδιά μας βρίσκονται στους ανθρώπους που έχουν πληγεί από αυτό το απρόσμενο γεγονός της Πανδημίας του κορονοϊού, ενώ η αμέριστη εκτίμησή μας περιβάλλει τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας καθώς και σε όλους τους εργαζόμενους στους ευαίσθητους τομείς που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες ώστε να παραμένουν ζωντανές και όλοι μαζί να αγωνιζόμαστε ενάντια στη διάδοση του ιού.
Υπό αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες, γνωρίζουμε ότι η πραγματοποίηση ενός ταξιδιού αναψυχής μπορεί να μην είναι σε προτεραιότητα, ωστόσο η αισιόδοξη πλευρά της ζωής είναι το ταξίδι και το όνειρο. Για όλους εσάς που ονειρεύεστε και προετοιμάζεστε για το ταξίδι στη χαρά και την απόλαυση θέλουμε να γνωρίζετε ότι η ασφαλής διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας και ταυτόχρονα η ασφάλεια του προσωπικού της μονάδας μας αποτελούν τις δικές μας αδιαπραγμάτευτες προτεραιότητες. Φροντίζουμε, καιρό τώρα, να διασφαλίσουμε αξιόπιστους κανόνες υγιεινής στη Ξενοδοχειακή μας μονάδα, υπερβαίνοντας ακόμη και τα βασικά ταξιδιωτικά πρωτόκολλα των τουριστικών φορέων, προκειμένου να επιτύχουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και προστασία σε όλη τη διάρκεια της διαμονής σας.

 

Στην Ελληνική Φιλοξενία το χαμόγελο δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό είναι και η έννοια μας για τον κάθε επισκέπτη μας..

Στο πλαίσιο προσαρμογής στους κανόνες καταπολέμησης της διάδοσης του κορονοϊού καθώς και της προστασίας των επισκεπτών και του προσωπικού μας σας παραθέτουμε, εν συντομία, όλα τα προληπτικά μέτρα τα οποία θα τηρήσουμε σχολαστικά στην φετινή τουριστική περίοδο. Στην προσπάθεια μας αυτή ζητάμε την κατανόηση και τη συμπαράσταση σας και σας παρακαλούμε να μην διστάσετε να μας εκφράσετε και τη δικής σας γνώμη προκειμένου να επιτύχουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

 

ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

  • Η διεύθυνση του καταλύματος έχει ορίσει συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του υγειονομικού πρωτόκολλου το οποίο έχει θεσπίσει η πολιτεία ενώ παράλληλα επιμελείται και επιπλέον υγειονομικών μέτρων για την ασφαλέστερη διαμονή των πελατών και τη διασφάλιση της υγείας του προσωπικού.
  • Το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο στην εφαρμογή όλων των υγειονομικών κανόνων και είναι ευαισθητοποιημένο στην πιστή τήρηση των μέτρων πρόληψης για την αποφυγή κάθε κινδύνου.
  • Η επιλογή των τροφίμων και η διατήρηση τους στους χώρους διάθεσης του πρωινού γίνεται με υψηλά πρότυπα ασφαλείας τροφίμων και υγιεινής ακολουθώντας σχολαστικά τυποποιημένες διαδικασίες
  • Όλα τα υλικά καθαρισμού και απολύμανσης των κοινόχρηστων χώρων και των δωματίων έχουν επιλεγεί με γνώμονα τα πιστοποιητικά καταλληλότητας χρήσης από διαπιστευμένους Δημόσιους φορείς
  • Για την αποστείρωση των δωματίων χρησιμοποιείται συσκευή ατμού (ατμοκαθαριστής) υψηλής πίεσης για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
  • Ως επιπλέον μέτρο αποστείρωσης χρησιμοποιούμε ειδική συσκευή ακτινοβολίας με λάμπα UV-C η οποία εκτιμάται ως η πληρέστερη εφαρμογή αποστείρωσης όλου του εξοπλισμού των δωματίων, τηρουμένων όλων των κανόνων ασφαλούς λειτουργίας της, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή
  • Θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, εφόσον μας δοθεί η δυνατότητα με βάση την πληρότητα, να διατηρούμε τα δωμάτια άδεια 24 ώρες πριν την άφιξη των επισκεπτών ώστε με τον διαρκή αερισμό τους να εξασφαλίζεται η ασφαλέστερη διαμονή.
  • Η καθαριότητα κάθε δωματίου (Room Service) θα πραγματοποιείται μόνο κατόπιν απαίτησης του επισκέπτη καθώς επίσης και η κάθε αλλαγή σε σεντόνια και πετσέτες.
  • Μεριμνήσαμε για την υπεράνω επάρκεια ειδών ιματισμού (σεντόνια, πετσέτες, μαξιλαροθήκες, ταπέτα μπάνιου) προκειμένου να παραμένουν σε αερισμό στο ξενοδοχείο μας τουλάχιστον 24 ώρες μετά την παραλαβή τους από το πλυντήριο εξωτερικού μας συνεργάτη.

Η λήψη μέτρων πρόληψης και προστασίας αναφέρεται στη συνέχεια ξεχωριστά ανά τομέα του ξενοδοχείου μας :

ΥΠΟΔΟΧΗ – RECEPTION

Το προσωπικό της Reception είναι η πρώτη επαφή με τους επισκέπτες του ξενοδοχείου μας. Πέρα από το ζεστό χαμόγελο, το καλωσόρισμα και την ευγενή συμπεριφορά τους έχουν ευαισθητοποιηθεί στη συμμόρφωση όλων των μέτρων προστασίας κατά του κορονοϊού τόσο για την δική τους ασφάλεια όσο και των επισκεπτών της ξενοδοχειακής μας μονάδας. Η ξενοδοχειακή μας μονάδα διαθέτει μόλις 10 δωμάτια και ως εκ τούτου η κίνηση των επισκεπτών μας είναι περιορισμένη αλλά σε κάθε περίπτωση θα τηρείτε η φυσική απόσταση για την ασφάλεια όλων.

  • Προκειμένου να επιτύχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας κατά την άφιξη τους ( Check-in ) μεριμνούμε ώστε να σας αποστείλουμε νωρίτερα μέσω email το απαιτούμενο έντυπο καταχώρησης στοιχείων επισκέπτη το οποίο θα μας επιστρέφεται συμπληρωμένο και θα το έχουμε εκτυπώσει στην άφιξη σας για υπογραφή.
  • Στο έδρανο της Reception έχει τοποθετηθεί ειδικό διάφανο διαχωριστικό προκειμένου οι επισκέπτες να επικοινωνούν με το προσωπικό μας χωρίς τη χρήση μάσκας προστασίας εξασφαλίζοντας όμως προστασία σε κάθε συζήτηση για λήψη πληροφοριών από το προσωπικό.
  • Διαβεβαιώνουμε ότι όλα τα είδη που θα παραδίδονται από τη Reception στους επισκέπτες μας θα είναι πλήρως αποστειρωμένα και θα μπορούν να παραληφθούν με ασφάλεια.
  • Το προσωπικό της Reception θερμομετρείτε καθημερινά πριν από την ανάληψη εργασίας του ενώ παράλληλα η διεύθυνση του ξενοδοχείου παρέχει κάθε ελευθερία στο προσωπικό να μην προσέλθει στην εργασία του αν νοιώθει αδιαθεσία έχοντας εξασφαλίσει την αντικατάσταση του από προσωπικό ασφαλείας.
  • Στο χώρο της υποδοχής και στους κοινόχρηστους χώρους θα βρίσκεται σε διαρκή χρήση αντισηπτικό υγρό για οικιοθελή χρήση. Επιπλέον θα υπάρχουν διαθέσιμα μάσκες και γάντια τα οποία θα μπορούν οι επισκέπτες μας να ζητήσουν από την Reception για πιθανή χρήση κατά την έξοδο τους στην πόλη.
  • Στην Reception θα υπάρχει επίσης διαθέσιμο και θερμόμετρο υπερύθρων με το οποίο θα μπορούν οι επισκέπτες να ζητήσουν θερμομέτρηση από το προσωπικό. Στη διάθεση των επισκεπτών θα υπάρχουν και κλασικά ηλεκτρονικά θερμόμετρα τα οποία θα μπορούν να παραλάβουν από το προσωπικό της Reception προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν στη διάρκεια της διαμονής τους.
  • Το προσωπικό της Reception είναι ενημερωμένο πλήρως και έχει τη δυνατότητα ενημέρωσης των επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικού.

CHECK IN / CHECK OUT

  • Η αναχώρηση από τα δωμάτια (Check out) ορίζεται έως τις 11:οο
  • Η παράδοση του δωματίου (Check in )θα πραγματοποιείτε άμεσα με την άφιξη του επισκέπτη εφόσον το δωμάτιο έχει παραμείνει κενό στο προηγούμενο 24ωρο. Στην περίπτωση όμως αναχώρησης και εισόδου νέου επισκέπτη τότε η παράδοση δωματίου προς διαμονή θα πραγματοποιείται στις 15:00. Η χρονική διάρκεια που μεσολαβεί μεταξύ κάθε check in και check out είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ο επιμελής καθαρισμός και η απολύμανση του δωματίου αμέσως μετά την αναχώρηση του προηγούμενου επισκέπτη καθώς επίσης και επαρκής φυσικός αερισμός του δωματίου.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

Ο σχολαστικός καθαρισμός των κοινόχρηστων χώρων και των δωματίων αποτελεί βασική μας προτεραιότητα προκειμένου να διασφαλίσουμε την προστασία των επισκεπτών και του προσωπικού μας.

  • Το προσωπικό καθαριότητας έχει εξοπλισθεί με όλα τα προβλεπόμενα μέσα ατομικής προστασίας. Επιλέξαμε καθαριστικά τα οποία πληρούν όλες τις προδιαγραφές απολύμανσης και υγιεινής των δωματίων. Επιπλέον αυτών των συμβατικών καθαριστικών εφαρμόζουμε απολύμανση των δωματίων με συσκευή ατμού και χρήση συσκευής ακτινοβολίας UV-C
  • Επαρκής φυσικός αερισμός των δωματίων πριν από κάθε νέα διαμονή επισκέπτη.
  • Ο επισκέπτης κατά τη διάρκεια της διαμονή του θα επιλέγει εάν επιθυμεί καθημερινό καθαρισμό του δωματίου του ή αλλαγή μόνο για σεντόνια – μαξιλαροθήκες καθώς και πετσέτες μπάνιου τοποθετώντας την ειδική σήμανση στην πόρτα του δωματίου του.
  • Η υπηρεσία καθαρισμού του ιματισμού παρέχεται από εξωτερικό συνεργάτη και έχουμε διασφαλίσει ότι όλα τα είδη ιματισμού πλένονται σε θερμοκρασίες άνω των 70oC.

ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΩΙΝΟΥ

  • Το προσωπικό τηρεί όλα τα μέτρα υγιεινής κατά την προετοιμασία και την διάθεση του πρωινού στην αίθουσα πρωινών του ξενοδοχείου
  • Επεκτείναμε τις ώρες διάθεσης του πρωινού από τις 08:00 έως 11:00
  • Υψηλά πρότυπα ασφαλείας τροφίμων και υγιεινής σύμφωνα με τα ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου
  • Στα τραπέζια χρησιμοποιούνται τραπεζομάντηλα μιας χρήσης ενώ όλα σκεύη πλένονται σε πλυντήριο πιάτων με υψηλές θερμοκρασίες για την ασφαλή αποστείρωση τους.

 

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΚΑΙ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥΣ (Transfer)

Για την καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας εξασφαλίσαμε συνεργασία μεταφοράς τους από και προς το αεροδρόμιο έως και την είσοδο του ξενοδοχείου μας με ειδικές προνομιακές τιμές και με την πιστή εφαρμογή όλων των προβλεπόμενων μέτρων προστασίας και ασφάλειας

ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ

Από βασικές υποδομές υγείας, τα Χανιά διαθέτουν :

  • Νοσοκομειακή μονάδα με ιατρεία εξυπηρέτησης έκτακτων περιστατικών καθώς και ειδικό τμήμα αντιμετώπισης περιστατικών με συμπτώματα Κορωναιού. Διαθέτει επίσης μονάδα εντατικής θεραπείας αν και εφόσον χρειασθεί. Η λειτουργία του Νοσοκομείου είναι καθημερινή, 24ωρη.
  • Κέντρα Υγείας για διάγνωση και πρωτοβάθμια υποστήριξη τις καθημερινές.
  • Ιδιωτικές κλινικές με δυνατότητα πρόσβασης όλο το 24ωρο. Οι ιδιωτικές κλινικές ικανοποιούν ανάγκες ιατρικής εξέτασης, διαγνωστικών εξετάσεων και νοσηλείας κατόπιν επιλογής.
  • Ιδιωτικά ιατρεία , διαγνωστικά κέντρα και φαρμακεία καλύπτοντας κάθε είδους ανάγκες.

Το ξενοδοχείο μας έχει εξασφαλίσει συνεργασία με ιδιωτική κλινική των Χανίων καθώς και με ειδικό ιατρό προκειμένου να μας υποστηρίξουν σε κάθε μας ανάγκη καθ’όλη τη διάρκεια του 24ωρου, αν και εφόσον απαιτηθεί.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μα ς στο τηλέφωνο : 2821070945 ή να μας στείλετε μήνυμα στο email: colompo@otenet.gr.

Σας ευχαριστούμε,

Με εκτίμηση
Λιονάκης Γεώργιος